DinamoMania
DinamoMania
Luni, 6 Septembrie 2010
Cont nou...

Combinatorii Balanel si Miaunel

Nu am avut încredere în veridicitatea meciului acesta de noiembrie, de la Timi?oara, nici cît într-o pies? de teatru absurd jucat? la Oper? într-un miez de decembrie. Diferen?a ar fi c? regia nu s-a f?cut pe potul fals al unui „Popa Prostu” disimulat ca la teatru, ci pe barterul real al unui „Poker”, trabuc contra ciolan – dup? cum inspirat sugera cineva – amiabil asimilat, ca la fotbal. ?i, ce ironie! Regia s-a purtat ascuns? sub limpezimea sub?ire a reflectoarelor, dar a sfîr?it deconspirat? în cea?a groas? a inutilit??ii ei... Parafrazînd în not? murphyan?, a? spune c? ceea ce începe confuz în lumin?, sfîr?e?te inconfundabil în cea??.

R?mas acas?, la Bucure?ti, Iancului i-a luat o jum?tate de or? încheiat? ca s?-?i justifice la televizor victoria. Cînd vorbe?te Iancu despre victorie, vorbirea-i degenereaz? în vorb?rie ?i devine, implacabil, mai important? decît victoria îns??i. Borcea, îns?, aflat de cîteva zile ?i el acas?, la Timi?oara(!),n-a avut dup? meci nici o tain? în a-?i pune telefonul s? tac?. E modul s?u de a fi ?i a r?mîne filosof atunci cînd musca-i bîzîie mizer c?ciula. Nu cumva s?-?i acuze reflex, în direct, de niscaiva nesim?iri ?i indolen?e, juc?torii. Aghioasa e a lui, cum, dar?, s? le paseze lor ru?inea a?a, pe fa??? C?, doar?, n-or fi pro?ti! S-a riscat doar s? bîiguie peste um?r, din portiera limuzinei, c? n-a v?zut la ei nici o dorin?? de victorie. Z?u? Dar, ei la el or fi v?zut? ?ti?i cum e, s? nu-?i dore?ti prea mult ceva, c?ci s-ar putea s? ?i se-ntîmple.

Mai simplu i-a fost Turcului, care a g?sit sp??it ?i par?iv, ?i de ast? dat?, pe ce da vina, respectiv pe oboseal?. Ce-i drept, dup? un zbor cu avionul, repetat din cauza ce?ii din Banat, ?i o a?teptare plictisitoare de cîteva ore în aeroport, juc?torii au ajuns în camerele hotelului din Timi?oara abia pe la ora 3 noaptea. Acuma, dac? ne gîndim bine, nu ar fi asta o or? prea tîrzie de culcare pentru unii dintre ei, a?adar oboseala invocat?, m?car pentru ace?tia, nu pare tocmai justificat?! Pe de alt? parte, îns?, într-o ?ar? cu dimensiunile României, în care orice deplasare cu avionul nu dureaz? mai mult de o or?, „oboseala drumului” nu poate fi decît un pretext pentru neprofesioni?ti. Mai mult de-atît, acolo unde e posibil? cu avionul, deplasarea s-ar putea face, de ce nu, chiar în ziua jocului, pe lumin? bun? ?i stres mai pu?in, plus cu ceva economii din cazare. Acomodarea cu terenul (vai, Doamne, ce problem? ?i asta!) se poate face, bine mersi, chiar la înc?lzirea dinaintea jocului, mai ales c?, precum vedem, nimic nu garanteaz? succesul sportiv, nici m?car ea, sfînta acomodare prealabil?. M?car s? ?i-l dore?ti...

Deznod?mîntul partidei, anchesat prin acordul p?r?ilor, a fost, între altele, o încercare meschin? ?i ridicol? de mituire a contestatarilor lui Iancu, tot mai numero?i în rîndul fanilor timi?oreni. Dac? fidelii Timi?oarei pot fi atît de naivi încît s? înghit? pe nemestecate g?lu?ca asta, se va vedea în timp. Cert e c? huiduirea la greu, mai vehement? decît în întîlnirile anterioare, a lui Gabi Torje de c?tre ace?tia, nu s-a vrut a fi doar sanc?ionarea lui pentru plecarea la Dinamo – în fond, nu el e „vinovat” pentru asta, iar timpul este un panaceu al sufletelor, totu?i, viabil ?i pe Bega – ci, mai degrab?, forma lor de dezaprobare a afacerilor ?esute, înc?!, în jurul transferului s?u de combinatorii Iancu ?i Borcea, ace?ti B?l?nel ?i Miaunel ai campionatului românesc ?i, în general, la adresa afacerilor ?esute de ei, mai de fiecare dat?, în jurul disputelor dintre cele dou? echipe.

În colo, f?r? cele dou? gre?eli individuale grosolane comise de NDoye ?i Lauren?iu Rus, gre?eli accentuate sau favorizate de colegii lor din ap?rare, timi?orenii nu ar fi marcat nici pîn? diminea??, iar dinamovi?tii nu ar fi marcat nici ei în poarta advers? chiar dac? li se mai acordau cîteva lovituri de la 11 metri... A?a încît, îmi fac o datorie de onoare din a recunoa?te c?, pe o analiz? strict? a jocului din teren – dar pe care, în condi?iile date, nu are rost s? o mai facem  – F.C. Timi?oara a meritat victoria mai pu?in decît ?i-a meritat Dinamo înfrîngerea. Pentru c?, dac? Timi?oara a p?rut a fi chiar ezitant?, Dinamo a ?tiut tot timpul ce vrea.

de ( Nicu ) ( 25.11.2009 18:52 )

3982 vizualizari
31 comentarii

 

Trebuie să fiţi logat pentru a posta comentarii.

 

Nu te contrazic Nicule, dar daca blatul e doar unul inchipuit ? Si eu am avut ceva semne de intrebare inaintea partidei pentru ca prea sigur a fost Jabba in declaratii ca trebuie sa castige, ca ma-sa e superioara, etc. Strict in meci putem argumenta ca ai nostri vazand ca jocul se duce catre un 0-0 nedorit au comis greseli voit spre deznodamantul agreat. Inclusiv 11m batut la misto. Inclusiv introducerea lui Zicu in min 88-89 care parca a fost o schimbare la trecerea timpului...
Dar au fost si semne ca nu a fost blat, putine, dar au fost.
Ori ca a fost blat ori ca n-a fost tot e rau pentru noi in ambele cazuri.
redmania (25.11.2009 19:58)

Si mie mi s-a parut suspect. La fel au fost si cele 3 meciuri din campionatul trecut (1 in cupa). Blat sigur a fost si acel 1-1 cu Flocea pe banca.
Trebuia sa le dam si noi ceva puncte inapoi. In retur probabil castigam noi si sanatate.
cipin85 (25.11.2009 20:35)

Intr-o Romanie in care coruptia e mama intelepciunii si cine nu fura e prost nimic n-ar trebui sa ne mai mire. Am cativa prieteni dinamovisti carora le tot spun de blaturile pe CARE CRED EU CA LE FACE DINAMO...si-au fost o gramada, dar prietenii spun ca sunt prea suspicios...nu pot sa pricep, inteleg,etc...ca porcica asta al nostru e curatzel nevoie mare....sau hipopotamul de pe bega, micul din banie, porumbelul de pe podul inalt sau bucsa de la agrarieni...etc, evident...bine ca mai gandesc si altii ca mine, ma simt mai....bine...pute totul a hazna de departe.....
Inchipuit, neinchipuit, sunt sigur ca nu vom afla niciodata....astia-s mafioti adevarati, nu se dau in primire....
O nedumerire am si eu...(mai multe evident ), s-a facut atata valva cu stenogramele ( putzi, jiji,etc), n-a patit nimeni nimic...NORMAL, e Romania....dar, chiar asa, porcica asta n-a dat niciun telefon? N-a pus el niciun arbitru? O vorba acolo, o sarma, o grisina...ptiu drace..na ca vorbesc urat...
:ha
laur (25.11.2009 20:53)

bun articolu ... avand in vedere prietenia dintre Grasu' de Hunedoara si Nenea Borcica, am putea sa credem si aceasta varianta a unui meci aranjat ... imi aduc aminte o declaratie de-a lu' Iancu de aku vro 2-3 ani, in care spunea ferm ca desi este marea rivala a timisoarei, cu Dinamo realizeaza cele mai bune tranzactii pentru akolo sunt niste conducatori profesionisti....in fine ceva de genu era ... insa totusi mi-e greu sa cred ... oricum asa cum a spus si @redmania : "Ori ca a fost blat ori ca n-a fost tot e rau pentru noi in ambele cazuri."
teo_teo (25.11.2009 21:14)

Nu-mi vine sa cred ce commenturi avetzi, nu sunt deloc de acord cu articolul asta, ce dracu ma...chiar credetzi k valoric vorbind..DINAMO este peste bRAGADIRU'? Ce este asha de necrezut k ne-au batut astia? Cu Otelul a fost tot blat? si cu celelate cu care ne-am incurcat....Nu mai facetzi scenarii fabuliste, suntem echipa slaba si asta este...
mihai_fcd (25.11.2009 21:18)

Dak Dinamo invinge in retur...inseamana k v-a iesit teoria???
mihai_fcd (25.11.2009 21:19)

..in mare lumea din cauza asta cred ca nu mai vine la stadion..se tot gasesc motive de doi lei..ca nu avem stadion , putin imi pasa ,atat timp cat Dinamo ar juca de ar rupe ! De asta nu mai vine lumea la stadion..din cauza conducerii si din cauza BLATURILOR , care sunt total sesizabile..sunt mult prea multe de spus ! Astia te lasa fara cuvinte frate..

FUTU-VA MUMA-N CUR DE MAFIOTI INFECTI !
Bertstein (25.11.2009 21:37)

@mihai-fcd
Este, să zicem, doar o teorie, Mihai. Un punct de vedere. Dar, faptul că dacă Dinamo nu va învinge în retur, nu va însemna că teoria de astăzi nu ar putea fi adevărată! Blaturile nu se fac doar atît de simplu "pere pe mere". Și, oricum, ăsta nu ar fi neapărat un indiciu, o "dovadă". Se pot pierde 5 meciuri consecutiv pe bune, iar al 6-lea să fie... blat. Sau viceversa.
Tu ai dreptate în altă privință. Și eu am spus, înainte de meci, că Sabău are echipă mai bună ca a noastră. "Blatul" nu înseamnă că Timișoara nu ne putea învinge oricum. Dar, noi nu puteam? Cert e că, dincolo de motive, nu s-a putut acum.
Nicu (25.11.2009 21:46)

Cert e ca, dincole de motive, nu s-a putut SAU NU S-A VRUT, acum....
laur (25.11.2009 22:00)

Nicu (25.11.2009 22:09)

N-a fost nici un blat. incetati cu aberatiile! Daca nu gresea N`doye la primu si Rus la al doilea gol si Dinamo primea sa zicem penalty-ul ala si marcam, castigand nemeritat (nici ei nu au meritat), ati fi spus vreunu ca a fost blat? Nu cred! Suntem prea pasionali si subiectivi. Am jucat prost si gata! Nu e prima data sezonu asta cand facem asta, asa ca eu nu vad de ce ne mai miram.
the_lord (25.11.2009 22:09)

@mihai-fcd

bragadiru are echipa mult sub a noastra ca si alte multe echipe care sunt in clasament inaintea noastra diferenta o face antrenorii toate celalalte echipe au antrenori noi nu avem pai daca nibombe,bucur,magera si mai au vreo 2 baschetbalisti aia pe acolo care se vede din avion ca sunt praf este echipa...........ne uitam degeaba la fotbal in general.
sa vazut clar ca noi nu am vrut sa jucam motivul?intrebatii jucatorii(niculae are si tupeu sa zica ca lam dezamagit)intrebatii conducatorii dc sa intamplat asta si de ce il accepta pe talnar pe banca
gabytzzu (25.11.2009 22:38)

Dak Dinamo invinge in retur...inseamana k v-a iesit teoria???
mihai_fcd (25.11.2009 21:19)
----

Nu neaparat, ca sa se confirme teoriile astea ar trebui ca in retur sa bata cine are nevoie de puncte pt titlu... la vremea respectiva. Sau pt EL. Vorbim la vremea respectiva.

Repet, eu nu cred 100% in blat la acest meci. E si echipa noastra slabuta. Mai grav ar fi sa joace atat de slab incat sa credem ca sunt pe burta dar meciul sa fie pe bune
redmania (25.11.2009 23:24)

Nu mi se pare deloc fair articolul. Atat timp cat pornesti de la ideea ca acest meci s-a jucat undeva pe axa borcea-iancu, iti dai seama ca nu vorbesti de o prima, intamplatoare si inocenta piesa de teatru regizata mai prost sau mai binisor de cei doi. Iar orice alta piesa jucata de cele doua formatii ( excluzand sa zicem meciul din cupa de la Cluj care mi s-a parut de prost gust dar si prost jucata ) a primit aplauze doar din partea noastra. si scuzata-mi fie curiozitatea sau nestiinta, imi poti explica de ce nu ai scris un articol de genul dupa Dinamo poli 3-1? sau de ce nu dupa un poli Dinamo 0-3? Cred totusi ca totusi trebuie putina demnitate si cand pierzi! Vinovatii oricum ii stim, indiferent ca-i vorba de teatru sau de fotbal. Ca la Dinamo la ambele capitole stam la fel de prost!
rahoulle (25.11.2009 23:26)

the_lord (25.11.2009 22:09)

Daca marca Niculescu din lovitura libera si Niculae din 11m si nu gresea N'Doye + Rus acum ziceau ei ca Iancu a stat capra in fata lui Borcea Cum s-a zis si anul trecut de altfel.
redmania (25.11.2009 23:28)

*erata:dar si o piesa prost jucata
rahoulle (25.11.2009 23:29)

@rahoulle

S-a zis si anul trecut pe la comentarii despre acele meciuri. Dar eu la retur, 3-1, nu cred ca a fost blat. Daca la 1-0 Stancu marcheaza in faza 1 la 1 cu Matache si face 0-2 nu cred ca ai nostri mai intorceau rezultatul. Iar Stancu a tras tare, pe poarta, din 16 metri si doar reflexul lui Matache a facut sa ramana 0-1. Cand faci blat nu te ma risti cu treburi d-astea, cu 0-2, ca pe urma trebuie sa fii prea penibil sa mai pierzi, nici nu stii cum sa mai joci ca s-o iei in brate.
In tur, la 0-3, au fost cam 5-5 la numarul de ocazii, ei au ratat prin Bucur vreo 3 mari ocazii, una Karamyan, noi una prin Miranda cap in Pantilimon, sut Torje, sut Cristea si cam atat. 2 autogoluri cu mult noroc pentru noi si o faza superba Printu' + Danciu in urma careia Milhazes a fost dat afara din lot...

Suspiciuni au fost si atunci, sunt si acum, dar nu se poate spune cert ca s-a facut ceva. Suspiciuni au existat si in Dinamo-Steaua... si poate ca s-au trantit meciuri si derby...
redmania (25.11.2009 23:38)

redmania,
Echipa nu-i slabuta. Echipa e praf! Avem intr-adevar si o problema la antrenor ca tzantzaru nu e bun nici la B si "simbolu" traieste din citate si amintiri, dar oricine ar veni antrenor nu poate face echipa din ce avem noi acum.
the_lord (25.11.2009 23:41)

@redmania
cam asta incercam si eu sa spun...din punctul meu de vedere esti cu adevarat obiectiv cand recunosti ca echipa ta a castigat un meci aranjandu-l, si publici atunci un articol, nu sa te scuzi pe tine ca suporter patimas atunci cand ai impresia c-ai pierdut in urma unei facaturi.
Da, ce spui tu despre meciurile respective e adevarat, la fel de adevarat e c-am avut si ieri o bara la 0-0, si sincer nici eu nu-i vedeam pe timisoreni marcand asear...si nu cred ca il rogi pe n'doye sa faca blatul, el practic gresind la primul gol...ce rost ar avea sa te complici cu un tip vulcanic de genul lui sa faci un blat...maine poate pleaca de la noi si spune tot
rahoulle (25.11.2009 23:46)

cam asa e cu N'Doye, apoi Rus ce rost mai avea sa faca rahatul ala voit in minutul 88 sau cat a fost... Te faci de ras in fata suporterilor, poate se trezeste trecut pe linie moarta dupa meciul asta si atunci nu stiu ce o sa mai zica lumea...
Asa si Milhazes ala care l-a scos din offside pe Danciu...l-a dat Jabba afara imediat...daca era blat baiatul nu cred ca se ajungea la asa ceva.
In fine, am mai zis, oricum a fost e nasol pentru noi in orice situatie.
redmania (26.11.2009 01:08)

@rahoulle
Dimpotrivă, să știi că am scris articolul cît se poate de fair. Mă întrebi de ce nu am scris după nu știu ce victorii cu Timișoara, ca dovadă că nu aș fi corect. De fapt, poate am scris ceva, mai caută, dar tu de ce nu observi că nu am scris nimic bănuitor față de meciurile cu Inter C. Argeș, Oțelul, Gaz Metan, cu grecii, cu turcii? Am mai scris ceva după meciul cu Bistrița, în alt ton - nu a fost un caz similar cu Bistrița acum 2 ani, cînd a fost un blat fără acordul ardelenilor, pus la cale de jucătorii care îl lucrau pe Rednic - și îmi mențin părerea. Dar, articolul ăsta are la bază anumite elemente care au transpărut din presă (și de-aia avem cap, să judecăm, mă rog, mai bine sau mai puțin bine, după cum putem fiecare), dar și alte aspecte apărute la mijloc recent, pe care nu le puteam dezvolta în acest loc și care conduc la concluzia că, se conturează OBIECTIV, NECESAR, interese ca acum Timișoara să fie "fruncea" și în campionat. "Combinatorii"? Sînt doar executanți.
Nicu (26.11.2009 12:27)

@gabytzzu

bragadiru are din nefericire echipa peste noi:
Antrenor Sabau / Tantzaru
portar Pantilimon / Curca
inchizator Alexa / Rus
etc
Este rezultatul unui managment de inalta clasa, dat asta e alt subiect.
E posibil sa fi dat meciu'...
redpower (26.11.2009 12:55)

Și mai e ceva, "rahoulle". Cu adevărat obiectiv trebuie să fie jurnalistul în exercițiu, atunci cînd scriu la un ziar "apartinic". Nu eu. Eu aici sînt suporterul echipei mele și scriu din punctul acesta de vedere. Eu (tu, noi) și cînd îmi critic echipa, antrenorii, conducerea, o fac din postura de "avocat al apărării" și nu din aceea de "avocat al acuzării". Dar, ce-ai vrea tu, să țip pe aici că "Unirea a trîntit meciul cu Dinamo în ultima secundă!" sau că "Liberec a pierdut returul cu Dinamo la casele de pariuri"? Ți-aș părea mai sănătos la cap decît așa? Poate tu ai o viziune idealistă și idilică despre oameni și viață, poate ai doar o părere foarte bună sau, dimpotrivă, foarte proastă despre mine, ok oricum, dar cred că îmi ceri prea mult.
Altfel, dacă nici eu nu critic pe Dinamo pe aici, încercînd să fiu cît mai obiectiv... Și știi ce mai cred? Că a-ți acuza echipa de blat cînd pierde, este o autocritică. A o acuza de blat cînd cîștigă, este masochism.
Nicu (26.11.2009 12:57)

meciu asta sau cel din Cupa de anul trecut, n-au fost nimic fata de meciurile cu Unirea si Arges(tot din sezonu trecut,de la final)!urmariti declaratiile lui N'Doye la finalul meciului cu Arges("astia nu vor sa se califice!") si ale lui Rednic din zilele astea, cum ca in meciul cu Unirea a fost o razbunare a lui Giovani si Bursucu pt ce s-a intamplat la crapid, pe cand antrena el!

alea blaturi, nu astea cu jabba...
tudor_spartanu (26.11.2009 13:28)

noi dupa fiecare meci ne plangem doar asta stim sa facem !oare nu se stie ca pana nu pleaca fecaliotii.mucu si porcea nu se poate face nimic!
Si apopo sa nu uitam ca pe 10 mai 2007 se petrecea cu porcea si mucu in club!
beyou (26.11.2009 18:55)

*apropo
beyou (26.11.2009 18:55)

@beyou
Să știi că mergea să corectezi și așa: "a la popo"!
Nicu (26.11.2009 19:36)

@Nicu
eu nu am o parere despre tine, am comentat strict continutul articolului ( l-as fi comentat la fel si daca era semnat de altcineva)...asa ca parerea despre tine nu e nici buna nici proasta...Si culmea e ca unii au suspectat si meciurile pe care le pomenesti...gen otelul, liberec...se ajunge la un fel de psihoza...
Accept si faptul ca tu scrii ca dinamovist, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti pierzi obiectivitatea. nu ti-as fi sugerat sa scrii obiectiv despre stiaua ( oricum nimeni nu poate face asta...ori sunt toti pro ori sunteti voi cativa de-ai nostri contra ) dar in contextul de acum nu cred ca articolul asta e potrivit. oricum opiniile nu tre sa coincida
rahoulle (26.11.2009 19:57)

@roulle
"Nu ți-as fi sugerat să scrii obiectiv despre stiaua (oricum nimeni nu poate face asta...ori sunt toți pro ori sunteți voi cațiva de-ai noștri contra)".

Paranteza inclusă în frază face o referire explicativă subînțeleasă și logică la conținutul frazei înseși, adică la Steaua. Prin urmare, înțelegem că afirmi, cu alte cuvinte: "Nimeni nu poate scrie obiectiv despre Steaua. Ori sînt toți pro Steaua, ori sînteți voi, cîțiva de-ai noștri, contra". Că referirea e în legătură logică cu Steaua, repet, e evident. Dar, logica raționamentului pe care îl faci îmi scapă. Sincer, nici nu mă interesează prea mult, că nu sînt eu profesorul, iar tu elevul, dar te întreb atît: cine sînteți voi, de sîntem noi de-ai voștri?
Nicu (26.11.2009 22:18)

O sa-ti raspund la intrebare atunci cand vei reusi sa dai un copy/paste decent peste nickname. De fapt, m-am razgandit, n-are rost sa-ti mai raspund. Vad ca ai o atitudine cat se poate de maniheista. Fie cum vrei: eu sunt Raul, Negrul, ce vrei tu...Scuze c-am incercat un dialog pe care inca n-ai invatat sa-l respecti. Macar dialogul, daca omul nici atat.
rahoulle (26.11.2009 22:44)

Te înșeli, rahoulle. Ți-am greșit nickname-ul pur și simplu. Nu am avut nici o intenție malițioasă. Nici măcar nu observasem. Fac și greșeala că eu nu dau copy/paste pe nume sau pe citatele din texte, ci le rescriu propriu-zis. Asta și pentru că scriu cu diacritice (am această posibilitate) și doresc să o fac și atunci cînd citez. De aceea, se întîmplă, uneori, tocmai contrariul, respectiv să greșesc ceva. Îmi cer scuze și te rog să mă ierți. Nu a fost cu intenție. Iar întrebarea pe care ți-am pus-o, să știi că pare tendențioasă, dar nu e. Chiar nu am priceput ce vrei să spui. Atunci, am bănuit ceva... Dar, și dacă ar fi ca mine, nu m-ar deranja cu nimic dacă ai avea alte simpatii... Nici măcar nu aș avea intenția să ți le deconspir sau nu aș avea pretenția să te somez cumva, să o faci tu însuți. Eu nu am prejudecăți. Repet, a fost pur și simplu o întrebare și atît. Oricum ar fi, dialogul cu tine nu numai că îl respect ca pe oricare altul, dar mi-a făcut plăcere.
Respecte.
Nicu (27.11.2009 13:57)

OPINII

Bine ati revenit domnule Borcea !
de discobolus
Era, saptamana trecuta, sa postam un articol cum ca, vezi Doamne, ne batem la ...

Trebuiau sa poarte un nume.
de Aurelian
A existat numai o tară frumoasă. La o margine de mare, unde valurile ...

Lumînările ard pînă la capăt. (2)
de Aurelian
“... Ce inseamna Dinamo? Hai sa ne intrebam toti ce inseamna ...

Mirarea lui "El Buzzo"
de discobolus
Nimic nu a fost mai frumos de privit etapa trecuta decat fostul cronicar ...

The Expendables / Eroi consumaţi.
de Aurelian
Au muşchii lucraţi. Replici tari. Femeile roiesc în jurul lor. ...

Marirea & decaderea lui 6ase6ase
de Daniel
In conflictul deschis ( chiar supra expus, dupa gustul meu ) dintre Jiji & ...

ALTE STIRI

Andrei Cristea: "Suta la suta concentrat!"
Golgeterul ultimului sezon al Ligii I spune ca a lasat in urma ratarea ...

ARTICOL

Bogdan Raţiu va fi înmormântat marţi, la Cimitirul Baneasa
Conducerea clubului Dinamo, antrenorii şi jucătorii dinamovişti, colegii şi ...

ARTICOL

Nu-i de rau. Gaziantep - Dinamo: 2-2
"Excursia" lui Dinamo in Turcia si-a atins scopurile. Un meci util, cu ...

ARTICOL

Razvan, incotro? Iti zicem noi...!
Motto : "Errare humanum est sed perseverare diabolicum." (Seneca) Cel ...

ARTICOL

Carpe de praf, hartie igienica, traditie, etc.
Dinamo II, echipa retrogradata în Liga 3 la finalul sezonului trecut, va ...

ARTICOL

Exclusiv / Badea: "Nu e o declaratie normala"
Uluiti fiind de interviul acordat de Ioan Andone la DigiSport, am considerat ca ...

ARTICOL

Vint bun din pupa
S-a vorbit mult in acest inceput de sezon despre apararea lui Dinamo. Prea mult, ...

ARTICOL

La Multi Ani, DUDU GEORGESCU!
Un dinamovist de... 48 de carate Astazi, 1 septembrie, fosta glorie ...

ARTICOL

SCRISOARE PENTRU VIITOR
Vreau sa incep prin a preciza ca nu sunt nici pe departe un fan al clanului ...

ARTICOL

MESAJ PENTRU PRESEDINTELE BADEA
Dl. Badea , cand v-ati expus programul si ati cerut spriijnul suporterilor ...

ARTICOL

Istoria se repeta. Pentru cei invinsi
Nicu, Aprozar, Nas etc… HEI HEI DINAMO! 94’-95’. Ca de ...

ARTICOL

De ce scartaie apararea?
Vreau sa incep prin a spune ca si eu sunt un fan Andone. Imi place stilul sau de ...

ARTICOL

SPECIAL

Comunicat PCH
In numele traditiei legate de performanta a clubului Dinamo, a mandriei de a fi dinamovist si in asentimentul majoritatii suporterilor ne vedem nevoiti sa ...

ARTICOL

REVISTA PRESEI

( 06.09.2010 ) Cadou de la Borcea: Bordeanu, la Dinamo!

( 06.09.2010 ) Lipseşte doar semnătura

( 05.09.2010 ) Apărare virusată

( 04.09.2010 ) Operaţiunea "Contra şi Brandan la ...

( 04.09.2010 ) Gaziantepspor - Dinamo 2-2!

( 04.09.2010 ) Coşmar!

( 04.09.2010 ) Şeicii îl ademenesc pe Andone

( 04.09.2010 ) Albanizarea României

( 03.09.2010 ) Cristea şi Goian: Cocoşii din curtea ...

( 03.09.2010 ) Teatru

MECI DIRECT

Marţi, 7 Septembrie 2010 de la ora 20:30
Belarus Romania
Belarus Romania
Comentariu LIVE TEXT
Clasament Program

SAPTAMANA LUI MATEO

CHESTIONAR

Bordeianu la Dinamo
Inca o bomboana pe coliva!
Un jucator fara viitor, pentru o echipa fara viitor!
Peticim, vopsim, peticim, vopsim...
Ce aveti ma cu el? Eu cred c-o sa ne fie de folos!

E-MAIL

 
Agentie de Publicitate, cum sa vinzi o reclama, un banner sau o
campanie de marketing

DinamoMania lansat pe 26 ianuarie 1999. Intrebari, opinii, sugestii: webmaster at dinamomania.net   Aveti materiale video, foto sau text care pot reprezenta o stire? Trimite-le la DinamoMania, webmaster at dinamomania.net